Grcka baklava


Grcka baklava


Sastojci: 500 gr jufke, 4 jaja, 4 fildzana secera, 100 gr mljevenih oraha, 100 gr grozdjica, 100 gr kokosa, 1 casa kajmaka, 1/2 ulja, prasak za pecivo
Zaljev: 650 gr secera, 1/2 vode
Priprema
Fil: Umutiti dobrooo jaja,pa dodati secer. Dodavati orahe,grozdjice koje ste prethodno natopili u vodi,kokos,kajmak/pavlaka,ulje,i na kraju prasak za pecivo.Ja sam ovaj put koristila pakovanje jufke od 450 g,naravno iskoristila sve.Tepsiju sam malcice pomastila,i redala jufku stavlja oko tri cetiri lista jufke,i one krajeve koju su mi ostali kada sam iskruzila jufku kolika mi je tepsija.Uglavnom na dno tepsije sam stavila malcice vise jufke u odnosu na ostale redove.I tako redala sve dok imam jufke i fila.Prije nego sta sam je stavila u rernu isjekla sam je.
Zaljev sam napravila po uputama po receptu,napravila ga cim sam stavila da se pece baklava,dok se ispekla zaljev se malo prohladio i na vrucu baklavu istresla.Baklavu sam pekla nekih sat vremena na 150/170 stepeni.Lagano al sigurno.

Primjedbe