Mađarica – jedini recept koji ćete ikada trebati

 

Mađarica – jedini recept koji ćete ikada trebati

Kraljica kolača. Zapravo, usudila bih se reći još jedan bezvremenski kolač. Obožavam vrijeme koje nam dolazi. Već sada, u zraku se osjeti onaj božićni duh koji nam govori da je došlo vrijeme bezuvjetne ljubavi i nesebičnog darivanja. Iako to sve kratko traje, moji ukućani prema mađarici gaje posebne osjećaje. Ako je nema na stolu, ne trebam ostale keksiće i kolače uopće iznositi pred njih.

Eh, to vam je ta neka luda ljubav.

Nemoj previše kora, premalo kreme, nemoj ni previše kreme, neka kore budu taman, znaš ti već kako to ide – tako nekako zvuče rečenice.

Mađaricu koju ja radim po mojoj je mjeri. Niti premalo, niti previše. Taman sam neki dan saznala informaciju da su prije domaćice pekle po sedam, osam kora jer je to bilo više natjecanje koja će napraviti bolju! Žene, zar ne?

Prava mađarica u kremi sadrži čokoladu, ne puding. S pudingom možete napraviti tzv. lažnu mađaricu, koja je po meni isto jako ukusna. Kore vam moraju djelovati sirove, ali zapravo pečene.

Ako ih pečete predugo dobit ćete hrskavu koru koja nije za upotrebu. Stoga je vrijeme i način pečenja bitna stvar prilikom izrade.

Da vas ne gnjavim previše s uvodom, pročitajte u nastavku recept za savršenu mađaricu i okušajte sreću u izradi.

Sastojci:

Tijesto:

  • 40 dag glatkog brašna
  • Žličica praška za pecivo
  • 15 dag maslaca
  • 2 jaja
  • 10 dag šećera
  • 2 žlice kiselog vrhnja

Krema:

  • 1 litra mlijeka
  • 30 dag šećera
  • 13 dag oštrog brašna
  • 20 dag čokolade za kuhanje
  • 1 žlica kakaa u prahu
  • 20 dag maslaca

Glazura:

  • 20 dag čokolade za kuhanje
  • 4 žlice ulja

Priprema:

Kore:

  1. Od navedenih sastojaka zamijesite tijesto i podijelite ga na četiri dijela.
  2. Svaki dio razvaljajte na pobrašnjeloj podlozi jako tanko, te stavite na papir za pečenje.
  3. Zajedno s papirom stavite na pleh i pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 160°C, 4 minute.

Krema:

  1. Od litre mlijeka odvojite 4 dcl, ostatak stavite zakuhati zajedno sa šećerom.
  2. U 4 dcl mlijeka dodajte brašno i promiješajte da vam se ne stvore grudice. Zatim dodajte smjesu u mlijeko sa šećerom te miješajte dok ne provrije.
  3. U dobivenu smjesu dodajte čokoladu i prosijani kakao u prahu te miješajte dok se ne otopi.
  4. Pustite da se ohladi te dodajte izrađeni maslac te sve sjedinite.
  5. Ohlađene kore premažite s pripremljenom kremom.

Za kraj otopite čokoladu s malo ulja te prelijte po kolaču.

Primjedbe

  1. “Moj život se vratio!!! Nakon 14 godina razorenog braka, suprug je ostavio mene i naše dvije blizanke. Osjećala sam se kao da mi se život bliži kraju, skoro sam počinila samoubojstvo, bila sam jako dugo u emotivnom padu. ali zahvaljujući bacaču uroka po imenu dr. Alaba kojeg sam jednog vjernog dana upoznao na internetu dok sam pretraživao internet tražeći dobrog bacača uroka koji bi mogao riješiti moje probleme, naišao sam na mnoga svjedočanstva o ovom bacaču uroka. Neki su svjedočili da im je vratio bivšu ljubavnicu, neki su svjedočili da je obnovio maternicu, izliječio herpes i druge bolesti, neki su svjedočili da je magično mogao zaustaviti razvod itd. Naišao sam i na jedno posebno svjedočanstvo, radilo se o ženi po imenu Sonia, svjedočila je o tome kako je dr. Alaba za manje od 7 dana vratila svog bivšeg ljubavnika i poništila učinak raka njihovih sinova, a na kraju svjedočenja je pala adresa e-pošte dr. ALABA. Nakon što sam sve ovo pročitao, odlučio sam pokušati s dr. Alabom. Kontaktirao sam ga putem e-pošte i objasnio mu svoj problem. I za samo 3 dana vratio mi se muž i riješili smo probleme i još smo sretniji nego prije. Dr. Alaba je stvarno talentiran čovjek i neću ga prestati objavljivati ​​jer je on divan čovjek... Ako imate problem i tražite pravog i pravog bacača uroka koji će riješiti sve vaše probleme. Pokušajte s dr. Alabom bilo kada, on bi mogao biti odgovor na vaše probleme. Ovdje je njegov kontakt {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. ALABA.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar